Klantenservice

Heeft u vragen omtrent uw bestelling, wilt u advies, of heeft u een andere vraag? U kunt contact opnemen op de volgende manieren:

* Onze voorkeur: log in op de website Kabel4U.nl, ga naar "Mijn tickets", maak vervolgens een nieuw ticket aan. Gaat het om een bestelling, vul dan altijd het bestelnummer in bij het onderwerp. (antwoord binnen 2 uur)

* Aan de rechterkant van deze pagina vind u het contact formulier, vul deze zo volledig mogelijk in en krijg binnen 24 uur antwoord op uw vraag.

* Stuur een email naar Info@kabel4U.nl en krijg binnen 24 uur antwoord op uw vraag.

* Neem telefonisch contact met ons op, middels +31611692030 

1 Bestellen & Bezorgen
1.1 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Indien u voor 17:00 uur de bestelling geplaatst heeft, dan wordt deze dezelfde dag gereed gemaakt voor verzending, verpakt en verzonden. De bestelling kunt u dan de eerstvolgende leverdag verwachten.

1.2 Mijn bestelling heb ik niet op de verwachte leveringsdatum ontvangen, hoe kan dit? En wat moet ik doen?

Bestellingen die voor 17:00 uur geplaatst zijn worden dezelfde dag nog verpakt en verzonden, echter kan er in een enkel geval toch vertraging ontstaan:

- Wij verzenden onze poststukken via PostNL zakelijk, echter kan de verwerking bij PostNL om diverse redenen uitlopen, bijvoorbeeld een storing in het sorteerproces, het adres is niet goed leesbaar etc. Gelukkig komt dit niet heel vaak voor en wanneer dit voorkomt is de vertraging doorgaans 1 tot 2 leverdagen.

- Bent u onlangs verhuist? Controleer dan voor de zekerheid het adres wat u aan ons heeft opgegeven. 

Wanneer uw bestelling na 3 leverdagen vertraging nog steeds niet binnen is, neem dan contact met ons op via uw account of via de klantenservice. 

1.3 Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?

Ja, als jouw bestelling nog niet ingepakt en verzonden is, kun je de bestelling nog wijzigen of annuleren. Zodra jij je bestelling plaatst wordt deze direct verwerkt door ons razendsnelle systeem. Op die manier krijgen we jouw pakket zo snel mogelijk bij jou thuis. Hierdoor kan het zijn dat jouw bestelling al ingepakt en verzonden is en dus niet meer gewijzigd kan worden. Als je iets wilt aanpassen kun je dus het best zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Deze is iedere werkdag geopend tussen 09.00 en 17.00 uur. 

1.4 Hoe bestel ik iets bij Kabel4U.nl?

Bestellen op Kabel4U.nl gaat makkelijk en snel! In vier eenvoudige stappen bestel jij wat je nodig hebt, kies je hoe je wilt betalen en waar je het product laat bezorgen.
 
Stap 1:
 Product(en) zoeken
Er zijn verschillende manieren om een product te zoeken op Kabel4U.nl. Je kunt bijvoorbeeld bovenaan de pagina in de zoekbalk intypen welk product je zoekt. Een andere mogelijkheid is door via de productgroepen van de menubalk aan de zijkant te navigeren naar het juiste product. Ook word je door op de afbeeldingen te klikken eenvoudig naar het juiste product geleid.
 
Stap 2: Product(en) bestellen
Wanneer je het juiste product hebt gevonden, klik je op de grote blauwe knop 'In winkelwagen' om het product aan je winkelmandje toe te voegen. Wil je meerdere dezelfde producten aanschaffen? Dan kun je het aantal makkelijk aanpassen door op het winkelwagentje te klikken en het gewenste aantal in te voeren. Wil je toch liever een ander product aanschaffen? Klik dan op de winkelwagen en druk op het prullenbakicoontje om het product te verwijderen.
 
Stap 3: 
Inloggen of account aanmaken
Heb je alles gevonden? Dan kun je naar de kassa gaan door op het winkelwagentje rechts bovenin beeld te klikken. Klik vervolgens op de grote blauwe knop 'Bestelling afronden'. Hierna kom je bij 1 stap check out pagina. Ben je al een bestaande klant? Vul dan je inloggegevens in. Nieuwe klant? Vul dan uw gegevens in, verzendmethode, betaalmethode en als laatste controleer uw bestelling. 
 
Stap 4: Controleren en betalen
Vergeet niet je gegevens te controleren voor je gaat afrekenen. Je kunt vervolgens kiezen op welke manier je wilt betalen: via IDEAL, Paypal, Bancontact, creditcard, vooruitbetaling en Achteraf betalen. Zodra de bestelling definitief is verwerkt ontvang je een bevestiging per mail. Voor meer informatie over het betalen van je bestelling kun je kijken bij de betaalmethoden.
 

1.5 Betaal ik verzendkosten voor mijn betselling?

Dat is afhankelijk van het bestelbedrag. Als jij een bestelling plaatst met een waarde van €25,- of meer, verzenden wij het gratis naar jouw huis of bedrijf. Bij een lager bestelbedrag betaal je in Nederland €1,95 en in België €2,95 verzend- en administratiekosten. Alle pakketten worden vanuit Kabel4U.nl aangetekend en verzekerd verzonden.

1.6 Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan zeker, tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid om de optie 'Ik wil graag een ander afleveradres' te selecteren. Vul hier de gewenste gegevens in en vervolgens ontvang jij je bestelling op dat adres. Het is helaas op dit moment nog niet mogelijk om jouw pakket bij een PostNL afhaalpunt te bezorgen.

1.7 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, dat is op dit moment nog niet mogelijk. 

2 Ruilen & Retourneren
2.1 Mag ik de door mij bestelde artikelen ruilen of retourneren?

Bestelde artikelen kunnen binnen 30 dagen geruild of geretourneerd worden. Neem daarbij wel onze retour voorwaarden in acht, deze zijn namelijk verschillend voor particuliere en zakelijke klanten. 

2.2 Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Ja, je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van jouw retourzending. Wij raden hierbij aan om deze aangetekend en verzekerd te versturen. Bewaar daarbij ook altijd jouw verzendbewijs. Wij raden je altijd aan om eerst de retourvoorwaarden te lezen voordat je jouw product retourneert. Is jouw product beschadigd of defect? Dan kan het zijn dat het onder de garantie valt, in dat geval mag je het door jou bestelde artikel gratis retourneren. Neem gerust contact op met onze klantenservice om te informeren of jij gratis mag retourneren. 
 

2.3 Hoe kan ik artikelen retourneren?

Stappenplan retour melden:

1. Log in op uw account 

2. Meld uw bestelling retour in het overzicht "mijn bestellingen". 

3. Verpak het artikel correct en veilig in, voeg bij deze retour tevens de bijgeleverde aankoopfactuur. 

4. Stuur de retourzending voldoende gefrankeerd naar:Kabel4U.nl

Kabel4U.nl
Afd. Retouren
Wilhelminastraat 103
4484AD Kortgene
2.4 Kan ik mijn retour ook bij jullie afgeven in plaats van retourzenden?

Je kunt je pakket ook afgeven in plaats van retourzenden. Je kunt je pakket onder vermelding van je retournummer afgeven bij onze balie op het onderstaande adres:

Kabel4U.nl
Wilhelminastraat 103
4484AD Kortgene
2.5 Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?

Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen en verwerkt krijg je van ons per mail bericht. Je kunt ook altijd even via de track & trace-code van je eigen verzending controleren of het pakket bij ons is aangekomen. Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, krijg je binnen een week bericht over de voortgang van je retour. 

2.6 Hoe snel is een retour verwerkt?

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen en geregistreerd, duurt het een week voordat de retour is verwerkt. Heb jij nog niets van ons gehoord? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice dan informeren wij jou over de voortgang van je retourzending.

2.7 Hoe snel word ik terugbetaald nadat ik mijn artikel retour heb gestuurd?

Zodra je van ons bericht hebt ontvangen dat jouw retour is verwerkt ontvang je binnen 5 werkdagen het door jou te ontvangen bedrag op je rekening.

2.8 Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet, wat nu?

Heb jij een beschadigd artikel ontvangen? Dan valt dit uiteraard onder de garantie. Je kunt een e-mail sturen met foto's van het beschadigde artikel naar Info@Kabel4U.nl en vervolgens zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen. Is jouw bestelling niet compleet? Dan kan het zijn dat een deel van je bestelling niet op voorraad is, in dat geval nemen we altijd even contact met je op. Je kunt dit controleren door te kijken of de ontbrekende producten op je factuur staan. Staan ze niet op de factuur? Dan worden ze nageleverd of ben je misschien vergeten om ze te bestellen. Staan ze wel op de factuur? Dan is verstandig om even contact met ons op te nemen.  

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »