Klantenservice

Heeft u vragen omtrent uw bestelling, wilt u advies, of heeft u een andere vraag? U kunt contact opnemen op de volgende manieren:

* Onze voorkeur: log in op uw account van Kabel4U.nl, ga naar "Mijn tickets", maak vervolgens een nieuw ticket aan. Uw vraag of opmerking wordt automatisch gekoppeld aan uw bestelling en u krijgt binnen 24 uur antwoord. (Enkel bedoeld voor vragen over bestellingen)

Heeft u nog geen account, maar al wel een bestelling bij ons geplaatst? Maak dan een account aan met het email adres waarmee de bestelling is geplaatst, deze wordt dan automatisch gekoppeld aan uw account. Handig wanneer u de details van uw bestelling wilt terug zien of een ticket wilt aanmaken.

* Op deze pagina vind u het contact formulier, vul deze zo volledig mogelijk in en krijg binnen 48 uur antwoord op uw vraag. We proberen binnen 24 uur op werkdagen te antwoorden, echter binnen 48 uur mag u zeker antwoord verwachten. 

* Indien uw voorkeur toch naar telefonisch contact gaat, geef dit aan middels de bovenste drie opties en wij bellen u terug. Ivm een kleine bezetting is het voor ons niet altijd mogelijk tijdig te reageren op inkomende telefoon gesprekken, vandaar toch de vraag zoveel mogelijk per mail of ticket te communiceren. 

* Kabel4U.nl gebruikt tijdelijk het volgende email adres: [email protected] Onze infobox en klantenservice mail zijn ivm verhuizing offline, het gaat hier om [email protected] en [email protected]

 

Ter info: Een aantal orders tot en met 1 oktober zijn uitbesteed aan onze leverancier, hierdoor duurt de verzending langer dan verwacht. We gaan er van uit dat deze bestellingen allen geleverd zullen worden in week 42. (14-10 t/m 19/10)

De levertijd is nu per advertentie duidelijk weergegeven. 

 

1 Bestellen & Bezorgen
1.1 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Het overgrote deel van ons assortiment (95%) wordt indien besteld voor 16:00 uur dezelfde werkdag nog verzonden. Dit houd in dat u de bestelling de volgende leverdag mag verwachten.

Een klein deel (5%) van ons assortiment wordt voor u besteld bij onze leveranciers. Deze bestelling krijgt u wel via ons opgestuurd en indien van toepassing zal hier ook een track en trace voor opgemaakt worden. De daadwerkelijke levering kan dan een aantal dagen langer op zich wachten, echter kunt u wel uw bestelling volgen.

 

1.2 Mijn bestelling heb ik niet op de verwachte leveringsdatum ontvangen.

Helaas komt dit een enkele keer voor en daar hebben wij helaas geen invloed op. Wanneer uw bestelling niet op de verwachte lever datum heeft ontvangen vragen wij nog maximaal 2 dagen geduld te hebben. Wij verzenden onze brievenbus pakketjes middels PostNL en bij vertraging is dit doorgaans 1 tot 2 lever dagen extra.

Oorzaken van vertragingen bij PostNL kunnen drukte of bijvoorbeeld storing in het sorteer centrum zijn. 

Indien u een bestelling gedaan heeft waarbij meerdere werkdagen vermeld staat en deze is op de verwachte lever datum nog steeds niet binnen, neem dan contact met ons op via het ticket systeem in uw account. Wij kunnen vervolgens middels het traceer nummer inzien wanneer uw bestelling bij ons binnen komt. 

1.3 Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?

Annuleren:

Op het moment dat de bestselling geplaatst en betaald is, starten wij met het gereed maken van uw bestelling. Zolang uw bestelling nog niet is verzonden en of speciaal voor u is besteld, bestaat er zeker nog een mogelijkheid om een bestelling te annuleren. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij het verpak en verzendproces mogelijk nog op tijd kunnen stop zetten. 

Let op: voor het annuleren van een bestelling brengen wij 2,95 euro verwerkingskosten in rekening. 

Wijzigen:

Een bestelling aanpassen / wijzigen kan enkel en alleen in overleg met onze klantenservice. Ook hier geldt weer, neem zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we de verpakking en verzending nog tijdig kunnen stop zetten.

Indien bovenstaande twee verzoeken niet meer mogelijk zijn, dan kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht conform ons retourbeleid. 

 

1.4 Hoe bestel ik iets bij Kabel4U.nl?

Bestellen op Kabel4U.nl gaat makkelijk en snel! 

Wanneer u gebruik maakt van uw desktop pc, tablet of smartphone, dan kunt u middels het foto menu eenvoudig navigeren tot dat u het juiste artikel heeft gevonden. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van de zoekbalk door zoektermen in te vullen.
 

1.5 Betaal ik verzendkosten voor mijn betselling?

Besteld u voor een aankoopbedrag wat lager is dan 25 euro, dan rekenen wij voor Nederland eenmalig 1,95 euro verzendkosten. Besteld u voor 25 euro of meer dan is de verzending Gratis!

Het fijne bij het bestellen bij Kabel4U.nl is dat naast de lage product prijzen, de verzendkosten ook nog eens zeer schappelijk te noemen zijn. Zo blijft het in ieder geval leuk winkelen.

1.6 Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Ja dat is zeker mogelijk!

Het factuur adres is standaard het aflever adres. Echter heeft u ook de optie om het aflever adres en het factuur adres apart in te vullen. 

1.7 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, dat is op dit moment nog niet mogelijk. 

2 Ruilen & Retourneren
2.1 Mag ik de door mij bestelde artikelen ruilen of retourneren?

Bestelde artikelen kunnen binnen 30 dagen geruild of geretourneerd worden. Neem daarbij wel onze retour voorwaarden in acht, deze zijn namelijk verschillend voor particuliere en zakelijke klanten. 

2.2 Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Ja, je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van jouw retourzending. Wij raden hierbij aan om deze aangetekend en verzekerd te versturen. Bewaar daarbij ook altijd jouw verzendbewijs. Wij raden je altijd aan om eerst de retourvoorwaarden te lezen voordat je jouw product retourneert. Is jouw product beschadigd of defect? Dan kan het zijn dat het onder de garantie valt, in dat geval mag je het door jou bestelde artikel gratis retourneren. Neem gerust contact op met onze klantenservice om te informeren of jij gratis mag retourneren. 
 

2.3 Hoe kan ik artikelen retourneren?

Stappenplan retour melden:

1. Log in op uw account 

2. Meld uw bestelling retour in het overzicht "mijn bestellingen". 

3. Verpak het artikel correct en veilig in, voeg bij deze retour tevens de bijgeleverde aankoopfactuur. 

4. Stuur de retourzending voldoende gefrankeerd naar:Kabel4U.nl

Kabel4U.nl
Afd. Retouren
Wilhelminastraat 103
4484AD Kortgene
2.4 Kan ik mijn retour ook bij jullie afgeven in plaats van retourzenden?

Je kunt je pakket ook afgeven in plaats van retourzenden. Je kunt je pakket onder vermelding van je retournummer afgeven bij onze balie op het onderstaande adres:

Kabel4U.nl
Wilhelminastraat 103
4484AD Kortgene
2.5 Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?

Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen en verwerkt krijg je van ons per mail bericht. Je kunt ook altijd even via de track & trace-code van je eigen verzending controleren of het pakket bij ons is aangekomen. Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, krijg je binnen een week bericht over de voortgang van je retour. 

2.6 Hoe snel is een retour verwerkt?

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen en geregistreerd, duurt het een week voordat de retour is verwerkt. Heb jij nog niets van ons gehoord? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice dan informeren wij jou over de voortgang van je retourzending.

2.7 Hoe snel word ik terugbetaald nadat ik mijn artikel retour heb gestuurd?

Zodra je van ons bericht hebt ontvangen dat jouw retour is verwerkt ontvang je binnen 5 werkdagen het door jou te ontvangen bedrag op je rekening.

2.8 Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet, wat nu?

Heb jij een beschadigd artikel ontvangen? Dan valt dit uiteraard onder de garantie. Je kunt een e-mail sturen met foto's van het beschadigde artikel naar [email protected] en vervolgens zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen. Is jouw bestelling niet compleet? Dan kan het zijn dat een deel van je bestelling niet op voorraad is, in dat geval nemen we altijd even contact met je op. Je kunt dit controleren door te kijken of de ontbrekende producten op je factuur staan. Staan ze niet op de factuur? Dan worden ze nageleverd of ben je misschien vergeten om ze te bestellen. Staan ze wel op de factuur? Dan is verstandig om even contact met ons op te nemen.  

3 Garantie & incomplete bestellingen
3.1 Heb ik recht op garantie?

Iedereen die iets aanschaft in een winkel, of het nu via internet is of niet, heeft recht op garantie.

Bij Kabel4U.nl houden wij ons aan de wettelijk vastgelegde garantie verplichting die aan verkopers opgelegd zijn. 

Voor meer informatie klik HIER (Consuwijzer)

 

3.2 Mijn bestelling is incompleet, wat nu?

Wanneer u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, controleer dan uw aankoop zorgvuldig. Wij verwachten dat u uw bestelling in ieder geval binnen 7 dagen na ontvangst heeft gecontroleerd op;

  • Gebreken
  • Juistheid (kleur, artikel, type)
  • Missende onderdelen

 

Wanneer u vanaf dag 8 of later na ontvangst een van bovenstaande punten aan kaard, heeft u hooguit recht op garantie en of uw herroepingsrecht. Wacht dus niet te lang af met het controleren van uw bestelling.

Indien u tijdig een van bovenstaande punten aangeeft kunnen wij het volgende voor u betekenen:

  • Nalevering van het juiste artikel. Indien een retour gewenst is dan zal dit kosteloos zijn.
  • Creditering van uw aankoop bedrag. Indien een retour gewenst is dan zal dit kosteloos zijn.
  • Creditering op uw verzoek zal gaan volgens het herroepingsrecht, u zal dan het artikel op uw kosten moeten retourneren. 

 

Wij vragen wel uw begrip wanneer de bestelling in gebreke is, ons de tijd te gunnen om het probleem voor u op te lossen. In veel gevallen kunnen wij zelfstandig vanuit ons magazijn uw bestelling naleveren, bijvoorbeeld bij een incomplete zending. In een enkel geval zullen wij contact moeten opnemen met onze leverancier, dit kan dan net een aantal werkdagen langer duren voordat het opgelost is. 

 

 

 

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »