Garantie

Al onze producten hebben een wettelijke garantieperiode. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De duur van deze garantieperiode is afhankelijk van het soort producten. Heeft u een product bij Kabel4U.nl besteld en gaat dit binnen de garantieperiode stuk? Dan repareren of vervangen wij het product zo snel mogelijk.

Gaat een product binnen de garantieperiode stuk? Dat is vervelend, maar uiteraard lossen we dit voor uw op. Daarbij geldt:

Kabel4U.nl garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken dan ook.

- Wij repareren of vervangen uw defecte product zo snel mogelijk
- Bij producten die defect worden geleverd vergoeden wij de kosten voor de retourzending voor 100%.
- Wij houden ons altijd aan de wettelijke garantiebepalingen.

 

Garantieperiode:


Al onze producten hebben een wettelijke garantieperiode. De duur van deze garantieperiode is afhankelijk van het soort producten. Heeft u een product bij Kabel4U.nl besteld en gaat dit binnen de garantieperiode stuk? Dan repareren of vervangen wij het product zo snel mogelijk.

Om te voorkomen dat uw product stuk gaat, raden we u aan altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking op te volgen en de handleiding te door te nemen voor gebruik. U heeft geen recht op garantie wanneer:


- De schade aan het product ontstaan is door opzet of nalatigheid.
- Er sprake is van verkeerd gebruik door bijvoorbeeld het niet volgen van de handleiding.
- De schade past bij het verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage.
- Er sporen zijn van val-, stoot- of waterschade.
- De schade is ontstaan doordat u zelf heeft geprobeerd het apparaat te repareren.

Meer weten over de garantieperiode van een product dat u bij ons besteld heeft? Kijk voor de wettelijke garantiebepalingen op de consumentenwijzer of neem direct contact op met onze klantenservice.

 

Garantieprocedure:


Het is natuurlijk altijd vervelend wanneer een product stuk gaat of niet meer goed functioneert. Wij lossen dit graag voor u op. Vraag een retourformulier aan, stuur het defecte product naar ons toe en u krijgt zo spoedig mogelijk het gerepareerde product of een nieuw product thuisgestuurd. Print het ingevulde retourformulier uit en stop het bij de verpakking, zonder retourformulier wordt uw retour op basis van garantie niet in behandeling genomen. 

Is uw product direct bij ontvangst al stuk? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij vergoeden de kosten voor de retourzending in dat geval voor 100%. Doe dit uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst. 

Gaat uw product binnen de garantieperiode stuk en wilt u het naar ons terugsturen voor reparatie of vervanging? Volg dan het onderstaande stappenplan:
Stap 1: Vraag bij onze klantenservice een retourformulier aan via het contactformulier. Dit doet u via [email protected] met als onderwerp: "Retourformulier Garantie" 

Let op! Wij zullen niet altijd overgaan tot het verzenden van een retourformulier, in een aantal gevallen is foto bewijs van een defect voldoende om tot een beslissing te komen. 


Stap 2: U ontvangt tijdens kantooruren dezelfde dag nog via e-mail het retourformulier opgestuurd. 
Stap 3: Geef in het retourformulier aan dat u het product terugstuurt omdat het defect is en leg duidelijk uit wat het defect betreft. 
Stap 4: Pak het product dat u terugstuurt goed in, bijvoorbeeld in een stevige doos.
Stap 5: Print het ingevulde retourformulier en stop het in de doos bij het defecte product. Heeft u geen printer? Schrijf de informatie uit het retourformulier dan over op papier. Vergeet niet duidelijk uw order nummer te vermelden
Stap 6: Stuur het defecte product zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het retourformulier, naar het onderstaande adres:

 

Kabel4U.nl
Afd. Retouren
Wilhelminastraat 103
4484AD Kortgene
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »