Verzenden & retourneren

Verzending en bezorging 

Bestel je op werkdagen voor 17.00 uur? Dan heb jij je pakket morgen al in huis! Bij Kabel4U.nl betaal je voor bestellingen onder de €25,- vanuit Nederland €1.95 verzend- en administratie kosten. Vanuit België betaal je €2.95 verzendkosten. Heb jij een bestelling geplaatst boven de €25,-? Dan is verzending volledig gratis voor zowel België als Nederland! 

Zending volgen

Zodra jouw bestelling bij ons is verpakt en verzonden, krijg je een e-mail met de track & trace code van jouw pakket, dit indien de bestelling pakketpost betreft. Met deze code kun je de zending de volgende dag via de website van PostNL of DHL volgen. Zo ben je altijd op de hoogte wanneer het pakket precies bij jou bezorgd wordt.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Ben jij niet thuis op het moment van bezorgen? Geen probleem! De bezorger zal het pakket de volgende dag opnieuw aanbieden. Wanneer je ook de tweede dag niet thuis bent en de postbezorger mist, dan kun je de bestelling bij het postkantoor ophalen. De bezorger laat dan een bericht in de brievenbus achter waar en vanaf wanneer jij de bestelling kunt afhalen.
 

Alternatief afleveradres

Het is mogelijk om tijdens het bestellen een alternatief afleveradres op te geven. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Dit kan handig zijn wanneer je een pakketje op je werk wilt laten afleveren of bij een bekende wanneer je weet dat je niet thuis bent op het moment van bezorgen.


Vragen? 


Indien je nog vragen hebt over verzending of bezorging van jouw pakket, neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice medewerkers staan altijd voor je klaar om te helpen. Je kunt telefonisch contact opnemen via: 06-12345678. Daarnaast zijn wij ook bereikbaar op WhatsApp, Facebook of per e-mail.

Ruilen, retourneren en garantie voor particuliere klanten 

Heb je iets besteld maar ben je toch niet tevreden, of is het product stuk? Dan doen wij er alles aan om je te helpen.
 

Bedenktermijn en herroepingsrecht

Voor al je online aankopen geldt een bedenktermijn (herroepingsrecht) van 30 dagen. Dit betekent dat je de bestelde producten kunt retourneren als je niet tevreden bent over het product of als het product niet aan je verwachtingen voldoet. Deze periode gaat in op de dag dat je pakketje door jou, of namens jou in ontvangst wordt genomen.

Voor je een product uit de verpakking haalt is het verstandig om eerst de verpakking te controleren. Op veel verpakkingen staat namelijk beschreven wat het product doet en om welke aansluitingen het gaat. Aanvullende informatie over het product kun je vinden bij de productomschrijving op Kabel4U.nl. Mocht je toch nog twijfelen of vragen hebben over het product neem dan contact op met onze klantenservice. Tijdens de bedenktermijn van 30 dagen mag je het product openen en gebruiken. Indien het product beschadigd is (of de verpakking meer dan redelijkerwijs noodzakelijk beschadigd is) en niet meer als nieuw verkocht kan worden, kunnen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan (die kan oplopen tot 100%) bij u in rekening brengen.

Stappenplan retour melden:

1. Log in op uw account 

2. Meld uw bestelling retour in het overzicht "mijn bestellingen". 

3. Verpak het artikel correct en veilig in, voeg bij deze retour tevens de bijgeleverde aankoopfactuur. 

4. Stuur de retourzending voldoende gefrankeerd naar:

Kabel4U.nl
Afd. Retouren
Wilhelminastraat 103
4484AD Kortgene

Hoe gaat het retourproces verder?

Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, sturen wij je een bevestiging via e-mail.
Als je het artikel wilt ruilen dan sturen wij indien voorradig het gewenste ruilartikel. Of we storten het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten zo spoedig mogelijk terug. De terugbetaling gebeurt uiterlijk binnen veertien dagen na herroeping. Bij het terug betalen hanteren we hetzelfde betaalmiddel als waar je mee betaald heeft. Wettelijk mogen wij wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen.

Welke artikelen kan ik niet retourneren?

Op alle producten geldt dat niet meer met een artikel gedaan mag worden dan noodzakelijk om het product te beoordelen op geschiktheid.
Daarnaast kunnen niet alle producten worden geretourneerd. Het gaat dan om de volgende producten:

1. Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;

2. Producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;

3. Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;

4. Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;

5. Audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;

6. Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties (een abonnement);

 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »